loading...
مهدی رعنایی
مدیر بازدید : 181 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

زمینه - من و شما که سینه میزنیم - کربلایی مهدی رعنایی

شور - من که یه عمره گوشه نشینم - کربلایی مهدی رعنایی

شور - ایل و تبارم، دار و ندارم - کربلایی مهدی رعنایی (سبک آذری و فارسی)

سنگین - مدینه عزا گرفته، بوی کربلا گرفته - کربلایی مهدی رعنایی

شور - عشق میکنم مادر منی - کربلایی مهدی رعنایی

شور - من غلام دو تا فاطمه ام، من غلام دو تا مادرم - کربلایی مهدی رعنایی

نکته: این مراسم فقط در قالب صوتی ارائه گردیده است و هیچ گونه فایل تصویری از این مراسم در دسترس نمی باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروزترین پایگاه اینترنتی کربلایی مهدی رعنایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 15,512